فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
یاداشت روز : رتبه بندی بازیکنان در دیدار برگشت ال کلاسیکو/ تی یو بدترین ؛راموس بهترین
تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی
بارسلونا بارسلونا

Víctor Valdés
4.5

مقاومت والدس در برابر حملات رئال مادرید در دقایق ابتدایی بازی با انجام چند واکنش به پایان رسید و در نهایت والدس مجبور به انجام اشتباه مرگباری شد که خدیرا از این اشتباه برای رئال زمینه قهرمانی ساخت. والدس در دیدار با رئال مادرید شب نا آرامی را پشت سر گذاشت. او در صحنه گلزنی رونالدو نیز جایگیری قطعی نداشت و مشخص نبود که بطور کامل قصد دارد بر روی خط دروازه بایستد یا اینکه قصد تنگ کردن زاویه برای رونالدو را دارد.

Daniel Alves
5.0

این ملی پوش برزیلی یکی از نقش های کلیدی را در تیم بارسلونا بر عهده داشت و علاوه بر ایفای نقش در خط دفاع ، در خط حمله نیز شرکت کرد و بارها با حضور در پشت خط دفاع رئال مادرید ، بازیکنان خط دفاع و هافبک این تیم را به چالش کشید. در نیمه دوم این بازیکن به دلیل بازی ضعیف تیم خود و فشارهای جسته گریخته ای که تیم رئال مادرید وارد می کرد کم کم به عقب رانده شد و فقط در اهداف تدافعی شرکت یافت.

Carles Puyol
5.0

در مجموع پویول شب خوبی را سپری نکرد و با اشتباه جبران ناپذیری که انجام داد ، موجبات شکست تیمش را فراهم کرد. او در دقایق ابتدایی بازی بعد از اشتباه مرگبار والدس در دفع توپ ، اشتباه دیگری را انجام داد تا خدیرا این موقعیت را پیدا کند که اولین گل بازی را به ثمر برساند. او بارها در نیمه اول این مسابقه به چالش کشیده شد و در اطراف محوطه جریمه بارها با اشتباهات خود موقعیت های حساسی را در اختیار شاگردان مورینیو قرار داد.

Adriano
5.0

آدریانو در وظایف تدافعی بسیار مستحکم ظاهر شد و با آرامش کار را دنبال کرد ، با این حال به نظر می رسید که او برای شرکت در وظایف هجومی کمی دو دل بود و هیچ گاه با اطمینان به انجام این وظایف مبادرت نکرد. او در تمام دقایقی که آنخل دی ماریا در زمین حضور داشت ، چون سدی مستحکم در برابر او قرار داشت و هیچ گاه اجازه فرار این بازیکن و طرح یک حمله را به این بازیکن نداد.

چابی ارناندز
5.0

این ستاره پا به سن گذاشته کاتالان ها ، در نیمه اول بسیار تلاش کرد تا راهی برای نفوذ به خط دفاعی رئال مادرید بیابد و یک حمله را طرح ریزی نماید ، اما در نهایت ناامید راهی رختکن شد. در نیمه دوم نیز به تلاش خود بیش از نیمه اول ادامه داد ، اما با وجود تداوم تلاش این بازیکن ، این بازیکن تعویض شد و از نگاه این بازیکن می توانست فهمید که بسیار ناراضی است.

Andrés Iniesta Luján
5.0

او تمام سعی خود را انجام داد تا در هر زمان که می تواند در دسترس باشد و با ارائه پاس های ارزشمند خود گره بازی را بگشاید. او در بیشتر مواقع پشت سر مسی حضور می یافت تا بتواند ستاره تیمش را برای گلزنی تغذیه نماید ، اما مدافعان رئال مادرید با انجام کارهای تدافعی ویژه اجازه صادر شدن چند پاس خوب را به اینیستا ندادند ، که این پاس ها نیز ثمری نداشت. در نیمه دوم آنچنان از سوی مدافعان رئال تحت فشار قرار گرفت که هیچ پاس صحیحی که منجر به یک موقعیت خطرناک گردد را نتوانست برای سایر هم تیمی های خود ارسال نماید.

Thiago Alcántara
5.0

او در تمام مدت حضورش در زمین با دوندگی بسیار سعی داشت تا راهی برای نفوذ به دفاع مستحکم رئال بیابد. او با سرعت مثال زدنی خود از وسط زمین ارسال های خطرناکی را به نزدیکی نقطه پنالتی انجام داد ، با این حال پاس کاری او چون همیشه خوب و تاثیرگذار نبود. او در شب گذشته به هیچوجه نتوانست با ارسال های خود به اطراف محوطه جریمه گره کور بازی را برای بارسلونا بگشاید.

Javier Mascherano
5.0

او بارها در برابر خط حمله رئال مادرید ایستادگی کرد و با توپ گیری از یاران رئال قصد در طرح ریزی یک برنامه هجومی را داشت. با این حال او بازی سخت و پرالتهابی را پشت سر گذاشت و در زمان هایی نیز با مشکل روبرو شد. با این حال او در زمانیکه می توانست با سرعت بسیاربالایی از خط دفاع راهی خط حمله می شد تا شاید به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار بتواند ، گره کور بازی را برای بارسلونا بگشاید.

Sergio Busquets Burgos
5.0

در بازی شب گذشته بوسکتس هیچ گونه خبری خونسردی و آرامش نبود. بازی هجومی او در شب گذشته بطور کامل با شکست روبرو شده بود ، چراکه او در تمام مدت در پست دفاع مرکزی فعالیت می نمود و مسئولیت انجام وظایف هجومی بطور کامل بر روی دوش بازیکنان خطوط میانی و حمله قرار گرفت.

لیونل مسی
بدترین بازیکن میدان
5.5

این ستاره آرژانتینی در نیمه اول یک موقعیت گلزنی بسیار خوب برای چابی ساخت ، و البته به نوعی پایه گذار گل بارساهم بود. در مجموع او نتوانست در حد و اندازه های خود ظاهر شود و به هیچ وجه نتوانست با نبوغ خود دفاع مستحکم رئال را آشفته سازد و زمینه پیروزی تیمش را فرآهم آورد.عصبانیت مسی دربازی ال کلاسیکو عجیب بود.

Tello
4.0

این بازیکن جوان و خوش آتیه بسیار سعی داشت تا با فریب مدافع پیش روی خود یعنی آربلوآ ، به محوطه جریمه رئال نزدیک شود و خطرساز گردد. با این حال ستاره کهکشانی ها دست تلو را خوانده بود در اکثر مواقع او را ناکام می گذاشت. او یک موقعیت صد در صد گل را نیز از دست داد و توپ را به آسمان کوبید.

• تعویض ها
Cesc Fàbregas
3.5

بعد از ورود به زمین آنچنان که باید نمایش تاثیرگذاری را ارائه نکرد و در بیشتر مواقع خارج از جریان بازی بود.

Alexis Sánchez
6.0

او در زمانیکه وارد زمین گردید بارسا فقط یک گل عقب بود و با بازی نا امیدکننده ای که ارائه می کرد ، کسی انتظار بازگشت بارسا به مسابقه را نداشت ، با این وجود سانچز یک بار گلزنی کرد ، گلی که فقط چند دقیقه هواداران بارسا را خوشحال کرد و در نهایت با گل زیبای رونالدو از نظرها کنار رفت.

Iker Casillas
7.5

او یکی از ال کلاسیکوهای نسبتا آرام را در درون دروازه پشت سر گذاشت و به جز در چند صحنه آن چنان که می بایست وادار به نشان دادند عکس العمل نشد. او در نیمه اول با در برابر یورش دنی آلوز به خوبی مقاومت کرد واجازه نداد این ستاره برزیلی دروازه اش را بگشاید. اما در ادامه بسیار خوش شانس بود که تلو توپ را به آسمان کوبید.

Pepe
6.5

ملی پوش پرتغالی تیم رئال مادرید هر زمان که توپ را در اختیار ستارگان خط میانی و حمله بارسلونا مشاهده می کرد ، پست تخصصی خود را رها می کرد و با رفتن با سمت آبی اناری پوشان آن ها را تحت فشار قرار می داد. گرچه بازی په په همواره با شیطنت های بسیاری همراه است ، اما در مجموع او در طول 90 دقیقه به خوبی افکار تدافعی مورینیو را در زمین اجرا کرد. هرچند او می توانست بهتر از این ها نیز عمل کند.

Sergio Ramos
8.0

او در میان ستاره های پرشمار حاضر در زمین بسیار برجسته عمل کرد و شب رویایی را سپری کرد. این بازیکن توانست با مهار مسی نقش بسزایی را در پیروزی تیمش داشته باشد. مسی از ابتدای بازی با سدی مستحکم به نام راموس روبرو بود و به جز در چند صحنه ، همواره محو هنرنمایی این ستاره گشته بود.

Fabio Coentrao
7.0

او به جز در چند موقعیت که آلوز به خط حمله اضافه می شد و پشت کوئنترائو قرار می گرفت ، در باقی موارد با شعاع حرکتی بسیار بالایی بازی را دنبال می کرد. این امر باعث شد بازی او بیش از گذشته تاثیرگذار باشد و روند حرکتی رئال را بهبود ببخشد. با این حال او در حرکات هجومی تیمش بسیار کم حضور یافت در صورتیکه این امر از او خواسته نشده بود و وظیفه حضور در حملات را نیز برعهده داشت.

Arbeloa
6.0

او یکی از ستاره های بی چون و چرای رئال بود که شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. او به خوبی توانسته بود جناح چب بارسا را از کار بیندازد. او در اغلب موارد تلو را ناکام گذاشت و در کارهای دفاعی تیمش همچون گذشته قابل اعتماد و مطمئن عمل کرد.

Sami Khedira
7.5

با وجود آنکه در جریان بازی آنچنان بازی خدیرا به چشم نمی آمد ، ولی گلی که بر روی سماجت و جاه طلبی و همچنین اشتباه پویول و والدس به ثمر رسید ، سبب شد او نمره خوبی را دریافت کند.

مسعود اوزیل
7.0

نقش اوزیل را می توان در تمامی حملات رئال دنبال کرد و به سادگی می توان دید که چگونه اوزیل با بازی سازی زیبای خود می تواند بارسلونا یکی از برترین تیم های جهان را تحت فشار قرار دهد. بازی زیبا و موثر اوزیل زمانی تکمیل شد که او رونالدو را با یک پاس تمام عیار و در حد کلاس جهانی صاحب توپ کرد و رونالدو نیز آماده بود تا گل برتری را به ثمر برساند.

Xabi Alonso
7.0

این بازیکن یکی از مهره های کلیدی رئال بود که همواره اشتباهات خدیرا را در میانه میدان پوشش می داد. با این حال او بارها بازیکنان بارسا را با ارسال توپ های بلند و عمقی به چالش کشید ، هرچند ریسک بالایی را نیز متحمل شد.

Ángel Fabián Di María
5.5

دی ماریا از جمله بازیکنان اندک رئال بود که در این مسابقه نمایش ضعیفی را از خود نشان داد. او در تمامی صحنه اصرار بسیاری بر تکروی داشت و پس از آنکه توپ را از دست می داد ، تلاش بسیاری برای اخذ مجدد توپ می کرد.

Cristiano Ronaldo
برترین بازیکن میدان
8.0

اودر نیمه او با استارت های رویایی خود بارها تیم بارسلونا را با خطر روبرو ساخته بود ، اما اوج توامندی رونالدو زمانی مشخص شد که این بازیکن توانست از بهترین موقعیت خود بهترین و ارزشمندترین گل فصل خود را به ثمر برساند.

Karim Benzema
6.0

اودر بیشتر لحظات بازی در نزدیکی محوطه جریمه تیم بارسلونا حضور داشت و علاوه بر ارتباط با سایر هم تیمی های خود ، بازیکنان بارسا را نیز تحت فشار قرار می داد. با وجود آنکه بنزمانتوانست موقعیت آنچنانی را خلق نماید ، اما با این وجود تلاش بسیاری برای این مهم انجام داد.

• تعویض ها
Esteban Granero Molina
6.0

دردقایق اندک حضورش در میدان در خط میانی به خوبی عمل کرد و توپ را آنچنان که باید حفظ می کرد.

Callejón
غیر قابل اجرا

اوآنچنان وقتی برای خودنمایی نداشت و تمام تلاشش را برای حفظ توپ و میدان در دقایق پایانی انجام داد.

Gonzalo Higuaín
غیر قابل اجرا

در اواخر بازی و صرفا برای اتلاف وقت به میدان رفت و هیچ گونه کاری را نمی توانست در میدان انجام دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: